Flyt din forretning med bevægende billeder

Byggeri

Skil jeres byggeri ud fra mængden
med målrettede filmfortællinger

Film og branding i byggebranchen

Hvordan brander man et byggeri, der endnu ikke står færdigt? Vi har samlet fire konkrete ideer i denne film til at promovere byggeprojekter.

Skab interesse og salg omkring jeres byggeprojekter med simple og effektive videoer.

Der er faktisk rig mulighed for at skille jeres byggeri ud fra mængden, selv mens byggeprojektet blot er en grund.

Se med i videoen hvor vi kommer med 4 konkrete idéer, og klik på linket for at se endnu flere bud på vinkler til jeres markedsføring.

Se flere film, vi har produceret herunder👇

 

Køberportrætter

Brug lejere og købere som ambassadører

Begejstrede lejere og købere kan bruges aktivt i markedsføringen af projektet. Få dem til at sætte ord på hvad de faldt for, og hvorfor man skal blive deres nabo.

Vi sigter altid efter en autentisk og uformel interviewsamtale med de medvirkende, så de fremstår både naturlige og velovervejede.

Det handler i sidste ende om at skabe tillid mellem mennesker, og det kan filmmediet gøre på ganske få sekunder gennem smil, billeder og naturlige budskaber.

Case: TRÆ, Fredes Mark, Bassin 7, Mossø Bakke, Karréerne, Lighthouse, AAB Silkeborg

 

Procesfilm

Del historierne fra byggeprocessen

Inddrag jeres målgruppe af lejere, købere eller investorer i projektets mange byggefaser.

Om det er en simpel dronefilm af byggepladsen eller en interviewbåret film om byggemetoder og detaljer, så demonstrerer en procesfilm overblik, orden og stolthed.

Denne type film er ret overkommelig at producere og bliver ofte flittigt delt af projektets samarbejdspartnere og medarbejdere. Med andre ord får man utroligt meget eksponering i forhold til hvad det kræver.

Cases: Lighthouse, Karréerne, TRÆ, Møllebankerne

 

Brandingfilm

Brand byggeriet overfor købere
- og jer selv overfor samarbejdspartnere

Med en brandingfilm knytter I bestemte følelser og stemninger til projektet. Det medfører øget efterspørgsel af projektet og booster omtalen.

Brug også en brandingfilm til at vise samarbejdspartnere, hvad I kan, og hvorfor de skal søge mod lige præcis jer.

På sociale medier kan brandingfilmen nemt versioneres til en række mindre film.

Case: Bindesbøll Byen, Kampanilen, Æggepakkeriet

 

Prospektfilm

Vis potentialet i jeres kommende projekt

Tiltræk investorer, købere og lejere med videoer, der emmer af den samme kvalitet som jeres byggeprojekt.

Droneoptagelser er et effektivt værktøj, når vi laver prospektfilm, for det giver både overblik og fremstiller projektets omgivelser flot og overbevisende.

Om projektet mangler investorer eller grunden er klar til salg, kan filmen vinkles, så potentialet stråler igennem.

Cases: Mossø Bakke, Fredes Mark

 

Eventfilm

Brug mærkedagene til at booste kendskab og interesse

Blæs i basunerne omkring byggeprojektets mærkedage som første spadestik, rejsegilde og indvielse.

Det er en oplagt anledning til at invitere politiker og andre offentlige personer samt samarbejdspartnere til begivenheden. Disse gæster vil sædvanligvis gerne stille op til interview og udtale sig om byggeriet, byen, samarbejdet osv.

Ved at lave en veleksekveret og stemningsfuld film fra dagen, forlænger man festen og kommer endnu længere ud med budskabet.

Case: Akson, A. Engaard, TRÆ, Engdraget Sorø, Lighthouse

 

Arkitektfilm

Lad arkitekterne dele deres kongstanker

Få arkitekterne til at sætte ord på deres kongstanker om byggeriet og dele overvejelser om materialevalg, form og funktion. Deres perspektiver og historier skiller byggeriet ud fra mængden og forhøjer byggeriets kvalitet.

Case: Kampanilen, Karréerne, Lighthouse

 

Visionsfilm

Del jeres visioner for byggeriet

Ved nytænkende, ambitiøse og særlige projekter kan det være værdifuldt med en film, som formidler jeres tanker for byggeriet.

Her er der god mulighed for at involvere samarbejdspartnere og komme ud i offentligheden i en samlet front med fælles vision.

Case: TRÆ

 

Vis mulighederne

Boost udlejningen og salget når byggeriet er klar

Om det er skoven, bylivet, fællesskabet, kulturlivet eller noget helt femte, så er det vigtigt at kommunikere mulighederne for målgruppen.

Målgruppen er i udgangspunkt ligeglade med kommende byggerier, men ved vise de attraktive muligheder i og omkring byggeriet, fortæller man målgruppen noget, de er interesserede i at høre.

Cases: Lighthouse, Karréerne

 

Visualiseringer i miljø

For jeres visualisering til at stå ud

Brug dronestills eller fotografier i høj kvalitet som baggrund og miljø til jeres visualiseringer.

Vi tager oftest billederne når solen står lavt på himlen, så vi får et gyldent look med skygger og kontrast, som byggeriet kan smelte ind i.

 

Skal vi snakke videre?

Lad os høre dine overvejelser og fortsætte snakken over telefon, mail eller et onlinemøde (s se nedenfor).

KONTAKT

Anders Nymann Wejse
Kreativ projektleder & kundeansvarlig

anders@velkendt.dk
+45 26 37 86 29



 
 

Kunder i byggebranchen