Film og branding i byggebranchen
Hvordan brander man et byggeri, der endnu ikke står færdigt? Vi har samlet fire konkrete ideer i denne film til at promovere byggeprojekter.
Skab interesse og salg omkring jeres byggeprojekter med simple og effektive videoer.
Der er faktisk rig mulighed for at skille jeres byggeri ud fra mængden, selv mens byggeprojektet blot er en grund.
Se med i videoen hvor vi kommer med 4 konkrete idéer, og klik på linket for at se endnu flere bud på vinkler til jeres markedsføring.
Se flere film, vi har produceret herunder👇
Køberportrætter
Brug lejere og købere som ambassadører
Begejstrede lejere og købere kan bruges aktivt i markedsføringen af projektet. Få dem til at sætte ord på hvad de faldt for, og hvorfor man skal blive deres nabo.
Vi sigter altid efter en autentisk og uformel interviewsamtale med de medvirkende, så de fremstår både naturlige og velovervejede.
Det handler i sidste ende om at skabe tillid mellem mennesker, og det kan filmmediet gøre på ganske få sekunder gennem smil, billeder og naturlige budskaber.
Case: TRÆ, Fredes Mark, Bassin 7, Mossø Bakke, Karréerne, Lighthouse, AAB Silkeborg
Procesfilm
Del historierne fra byggeprocessen
Inddrag jeres målgruppe af lejere, købere eller investorer i projektets mange byggefaser.
Om det er en simpel dronefilm af byggepladsen eller en interviewbåret film om byggemetoder og detaljer, så demonstrerer en procesfilm overblik, orden og stolthed.
Denne type film er ret overkommelig at producere og bliver ofte flittigt delt af projektets samarbejdspartnere og medarbejdere. Med andre ord får man utroligt meget eksponering i forhold til hvad det kræver.
Cases: Lighthouse, Karréerne, TRÆ, Møllebankerne
Brandingfilm
Brand byggeriet overfor købere
- og jer selv overfor samarbejdspartnere
Med en brandingfilm knytter I bestemte følelser og stemninger til projektet. Det medfører øget efterspørgsel af projektet og booster omtalen.
Brug også en brandingfilm til at vise samarbejdspartnere, hvad I kan, og hvorfor de skal søge mod lige præcis jer.
På sociale medier kan brandingfilmen nemt versioneres til en række mindre film.
Case: Bindesbøll Byen, Kampanilen, Æggepakkeriet
Prospektfilm
Vis potentialet i jeres kommende projekt
Tiltræk investorer, købere og lejere med videoer, der emmer af den samme kvalitet som jeres byggeprojekt.
Droneoptagelser er et effektivt værktøj, når vi laver prospektfilm, for det giver både overblik og fremstiller projektets omgivelser flot og overbevisende.
Om projektet mangler investorer eller grunden er klar til salg, kan filmen vinkles, så potentialet stråler igennem.
Cases: Mossø Bakke, Fredes Mark
Eventfilm
Brug mærkedagene til at booste kendskab og interesse
Blæs i basunerne omkring byggeprojektets mærkedage som første spadestik, rejsegilde og indvielse.
Det er en oplagt anledning til at invitere politiker og andre offentlige personer samt samarbejdspartnere til begivenheden. Disse gæster vil sædvanligvis gerne stille op til interview og udtale sig om byggeriet, byen, samarbejdet osv.
Ved at lave en veleksekveret og stemningsfuld film fra dagen, forlænger man festen og kommer endnu længere ud med budskabet.
Case: Akson, A. Engaard, TRÆ, Engdraget Sorø, Lighthouse
Arkitektfilm
Lad arkitekterne dele deres kongstanker
Få arkitekterne til at sætte ord på deres kongstanker om byggeriet og dele overvejelser om materialevalg, form og funktion. Deres perspektiver og historier skiller byggeriet ud fra mængden og forhøjer byggeriets kvalitet.
Case: Kampanilen, Karréerne, Lighthouse
Visionsfilm
Del jeres visioner for byggeriet
Ved nytænkende, ambitiøse og særlige projekter kan det være værdifuldt med en film, som formidler jeres tanker for byggeriet.
Her er der god mulighed for at involvere samarbejdspartnere og komme ud i offentligheden i en samlet front med fælles vision.
Case: TRÆ
Vis mulighederne
Boost udlejningen og salget når byggeriet er klar
Om det er skoven, bylivet, fællesskabet, kulturlivet eller noget helt femte, så er det vigtigt at kommunikere mulighederne for målgruppen.
Målgruppen er i udgangspunkt ligeglade med kommende byggerier, men ved vise de attraktive muligheder i og omkring byggeriet, fortæller man målgruppen noget, de er interesserede i at høre.
Cases: Lighthouse, Karréerne
Visualiseringer i miljø
For jeres visualisering til at stå ud
Brug dronestills eller fotografier i høj kvalitet som baggrund og miljø til jeres visualiseringer.
Vi tager oftest billederne når solen står lavt på himlen, så vi får et gyldent look med skygger og kontrast, som byggeriet kan smelte ind i.
Skal vi snakke videre?
Lad os høre dine overvejelser og fortsætte snakken over telefon, mail eller et onlinemøde (s se nedenfor).
KONTAKT
Anders Nymann Wejse
Kreativ projektleder & kundeansvarlig
anders@velkendt.dk
+45 26 37 86 29